Rapoarte publice


Raportul public Școala la distanță (primăvara 2020) și folosirea tehnologiilor digitale de către copii. Opiniile părinților și ale copiilor din România. Raport KiDiCoTi.

Institutii partenere: Institutul de Sociologie, Centrul Comun de Cercetare al Comisiei Europene (Joint Research Centre, European Commission)

Autor: CS III. Dr. Anca Velicu

Raport integral PDF

Pagina proiectului








   Raportul este parte a proiectului colaborativ Viețile digitale ale copiilor în timpul COVID-19 (KiDiCoTi). Un studiu comparativ cu metodologie mixtă asupra practicilor, siguranței și bunăstării digitale a copiilor. Proiectul KiDiCoTi este coordonat de Centrul Comun de Cercetare al Comisiei Europeane (Joint Research Centre, European Commission) și se desfășoară într-un consorțiu de cercetare care cuprinde instituții din 15 țări. Cercetarea are ca scop înțelegerea modului în care copiii și părinții au utilizat tehnologia digitală în timpul crizei Coronavirsului (focusul fiind pe perioada „statului acasă”/ lockdown, precum și beneficiile și riscurile potențiale asociate acestei folosiri, cu un accent deosebit pe investigarea folosirii tehnologiei digitale pentru școală. Rezultatele studiului vor servi drept bază pentru recomandări cu privire la ceea ce ar trebui luat în considerare pentru crearea unui internet mai bun pentru copiii din Europa.

Copyright © Institutul de Sociologie. Reproducerea partiala sau totala fara permisiune scrisa este interzisa.
Webmaster: Iuliana Serban