Obiective de cercetare
Prin activitatea sa de cercetare, teoretică şi empirică, laboratorul con- tribuie la înţelegerea practicilor de informare şi comunicare în societatea hipermediatică. Axele de cercetare sunt: cultura mediatică şi spaţiul public - rolul mass media în construcţia problemelor publice; dispozitive comunicaţionale ale acţiunilor colective şi protestelor morale; „emoţiile colective” şi repertoriul lor cultural; televiziune şi jurnalism politic; „Europa” în discursul mediatic.
Programe de cercetare
- 2024, Programul Inteligența artificială – reprezentări mediatice în sfera publică din România
- 2024, Programul Discursul știrilor în cultura noilor media. O analiză comparativă. Sociologia digitalizării - „EU Kids Online 2020”: o nouă perspectivă
- 2023, Programul Discursul știrilor în cultura noilor media. O analiză comparativă a mediatizării războiului din Ucraina
- 2023, Programul Conceptul de cetățenie digitală. De la participare la competențe